sobota 23. června 2018

Drahotuše-auto moto burza+blešák 23.6.2018

Dnešní akce,na kterou jsem se moc těšila....Na té jarní jsem nebyla,protože jsem marodila. Bylo hodně prodávajících,i nakupujících..Zase tu byly takové skvosty!!!! Koupila jsem pro svoji sestru starodávné krásné kávové lžičky s ornamentem-jednu podobnou mám doma já a segra po takové už dlouho toužila.Tak dostala rovnou 4 ks.A taky jsem ji koupila kovovou zvonkohru.Nestihla jsem dárky vyfotit,protože už jsem ji je podarovala.. A já mám nový smaltovaný nočník na kytičku do ložnice-jak jinak-krásně modrý,proutěný malinký kočárek na verandu-bude v něm určo sídlit taky nějaká kytička,taky jsem si dovezla velkou keramickou panenku na skalku a o zvonečcích ani nemluvím....

1 komentář:

  1. Super kúpa! Zdenka, u nás sa takéto niečo nerobí a je to veľká škoda.

    OdpovědětVymazat