čtvrtek 5. července 2018

Kroměříž-4.7.2018-1.část

Od pondělí mám dovolenou.A tak jsem 1 den využila k výletu do mé oblíbené Kroměříže-spolu s LIdunkou a její dcerou Kristýnkou.Původně jsme chtěli jen na výstavu panenek do Domu kultury,ale nakonec jsme tu strávili víc času,protože je tu momentálně tolik výstav,že by to chtělo tak ještě 2 dny.... Nejdříve-po zaparkování-jsme se šli podívat na trhy-nakoupili jsme zeleninu za super ceny,potom jsme se vydali na VElké náměstí-krásné historické centrum města..Původně jsme mířili do Informačního střediska-a ejhle,místo něho jsme narazili na nádherný obchůdek DOMÁCÍ ŠTĚSTÍ..Krásný obchůdek s krásným zbožím-handmade výrobky,v podloubí zdejšího náměstí...A příjemná paní majitelka.Koupila jsem si ručně malovanou pohlednici... Potom jsme šli přes náměstí,já jsem se stavila ve směnárně vyměnit peníze na dovolenou,stavili jsme se v IC,které je teď vedle radnice a "zakotvili"v cukrárně.Dali jsme si kafíčko a dort. Po náměstí jezdí minibus s turisty a s výkladem o historii města

Žádné komentáře:

Okomentovat