pondělí 18. února 2019

Vinotéka

Šly jsme se Zuzkou z práce-nejdříve na poštu a potom do vinotéky.Zuzka tu chodí semtam kupovat víno -dárek pro své blízké.Já-ačkoliv jsem tu šla už mockrát okolo-víno nekupuju ani nepiju a nikdy mě nenapadlo,jak je to ve vinotéce útulné.Určitě je to díky usměvavé paní majitelce. Byla jsem překvapená-na zdích tu visí krásné staré obrazy...A já jsem dostala svolení k focení..Ta paní mi byla povědomá-no,jasně-vždyť já ji přece znám!Z akcí jako jsou jarmarky,festivaly,vynášení Moreny...Paní účinkuje v hanáckém kroji v přerovském souboru..Tak jsme tu probraly ,co ji letos čeká..Určo se Zuzkou půjdeme mrknout....

2 komentáře:

  1. Někdy nás překvapí, kde potkáme známé.
    Máme s kamarádkou oblíbenou vinotéku, kde je taky moc útulno. Občas tak chodíme na vínko.

    OdpovědětVymazat
  2. No teda, aj do vinotéky mi treba ísť, vidíš, to by ma nenapadlo, že aj také svorenia ako sme my dve si tam niečo nájdu.
    Začne jar a s ňou mnoho krásnych akcií, tešim sa na ne!
    Maj sa fajn!
    Paaaa

    OdpovědětVymazat