pondělí 17. června 2019

Relaxvíkend 6(2019-6-část-Hrad Ledeč nad Sázavou

Poslední naší zastávkou byl hrad Ledeč nad Sázavou.Pojďte se podívat se mnou: Tak to byla poslední zastávka našeho výletu.Celý víkend byl super!!Taková naše BABSKÁ JÍZDA... Dovezla jsem si spoustu krásných zážitků,pohledy,magnetky,brožúrky,turistické známky...z každého místa kamínek pro štěstí.Prožila jsem krásný víkend ,za který moc děkuju všem zúčastněným...Dostala jsem ho k svátku a narozeninám-vstupenky do památek jsem měla zdarma díky knížce Špalíček výletů,ve které byly vstupenky grátis.Tu knížku jsem dostala pod stromeček od Hašounků... A čím mě ty MOJE BABY překvapily?Dostala jsem nádhernou panenku...Prý za to,že tu pro ně jsem,že mě mají...Tak nevím,jestli si ji zasloužím.Zřejmě ano.HOLKY-DĚKUJU!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat