pátek 17. ledna 2020

Dopoledne se Zuzkou 15.1.2020-1.část

Musela jsem ráno do města-na úřady atd....A samozřejmě-scuk se Zuzkou-už mi chyběl její smích,který potřebuju k nabytí svých baterek... Tentokrát žádné velké lítání po obchodech.Vlezly jsme do sekáče-super výprodej-potřebovala jsem obyčejná trička...hurá-mám!Pak byl v plánu Kik a tyčinky pro psy-no,bylo zavřeno.Naše cukrárna taky zavřena.Tak jsme vlezly do jiné a dobře jsme udělaly..Cukrárna /nebo kavárna?/ Marconi Coffee na nám.TGM .No-super!!Obsluha úplně vzorová krásné prostředí,ceny taky lidové..A bylo mi dovoleno udělat fotečky,dokonce jsem dostala i vizitku. Daly jsme si mango dort a Zuzka čaj,já kávu. Z cukrárny jsme šly do Info střediska pro časáky o cestování.A pak....../viz další příspěvek/

Žádné komentáře:

Okomentovat