středa 26. února 2020

Nevěsty z jiných světů-přerovský zámek 26.2.2020

Měla jsem dnes hodně vyřizování ve městě na úřadech,něco ráno,zbytek až po obědě.A mezičas?No,samozřejmě se Zuzkou/jak jinak!/.Už jsem se těšila na její smích,na její vyprávění -to mě vždycky nakopne....Škoda jen,že zas bylo málo času. Naše první aktivita-cukrárna-zákusky+klasicky-já kafčo s pořádnou čepicí šlehačky a Zuzka černý čaj...Pak několik obchůdků a hurá aspoň na 1 výstavu. Přerovský zámek-výstava Nevěsty z jiných světů...Zajímavá výstava o ženách z časů dávno minulých....A zas-krásně udělaná výstava-tady na zámku mají na to opravdu šikovné lidičky,pokaždé nás něčím překvapí...Smekám.... Už to je krása,že se člověk ocitne na Horním náměstí,kde to moje dušička tak moc miluje...Tady se psala dávná historie,tady jsem chodila s Lenkou,která se na mě dívá z nebeského obláčku a teď tu chodím se Zuzkou.. A zase jsme o něco možná chytřejší..Bylo tady toho tolik k vidění-nádherné fotky a ještě krásnější psaní....

Žádné komentáře:

Okomentovat