neděle 7. června 2020

Cestou na Velkou Javorinu.

Znáte to taky?Když potřebujete prostě pořádný odpočinek,když jste unavení,popř.Vás někdo naštve a říkáte si-potřebuju pořádně dobít baterky....A to se dneska přihodilo mně. Nevěděla jsem,co mě čeká,jen jsem prostě sedla na motorku /jako spolujezdec/ a strávila jsem nádherný den. Naše první zastavení-Spytihněv-hospoda,tady MŇAM oběd.. Potom jsme pokračovali Uherskohradišťskem,přes Hluk,přes Strání.... Taková krásná příroda,kterou jsme projížděli-a cíl-Velká Javorina na Slovensku-jen kousíček za hranicemi..A moje srdíčko plesalo a já jsem ani nedutala...Moje baterky jsou zase nabité na 100%.A já moc děkuju za to,že jsem tam dnes mohla být... Na Holubyho chatě jsme si dali zákusek a pití,koupila jsem si pohledy a turistické známky do svých sbírek,taky dárek pro Ivetu,která má dnes svátek.Potom jsme se vraceli směrem na Buchlovské vrchy,tady zastávka u bufetu Tramp a potom už hurá do Kojetína/no,a já následovně domů/..Krásně prožitá neděle..Děkuji.....

Žádné komentáře:

Okomentovat