pondělí 24. srpna 2020

Se Zuzkou v cukrárně

 Tak moc mi to naše posezení v cukrárně už chybělo!!Po včerejší domluvě,že snad dnes to konečně vyjde,jsem si říkala,že snad do toho zase něco nevleze a že si fakt půjdeme aspoň na chvilku sednout..Byla jsem tentokrát pozvaná-Zuzka měla svátek..Koupila jsem jí stírací los-výhra nikde,ale to zapálení pro hru,když Zuzka los škrabala kovovou mincí,to by chtělo fakt nafilmovat!!Bože,Zuzko,jak mi už to naše společné posezení chybělo!!!!

PS:a konečně jsem se zas trochu podívala do centra Přerova....


4 komentáře:

  1. V cukrárně je vždycky prima posezení!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky...taky se vždy těším s kámoškou na kafe -to je bezva relax.

    OdpovědětVymazat
  3. Určite bolo príjemne, veď s milými ľuďmi na príjemnom mieste je ten správny relax. Ja mám stále doma deti, užívam si to s nimi, ani na blogy nechodím, veď bude dosť času, keď tu zostanem sama :-(
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  4. To je fajn a Zuzka je, jak vidím, sympatická ženská :-))). Ovšem v Přerově jsem nikdy nebyla, možná jen projížděla vlakem. Hanka

    OdpovědětVymazat