pondělí 15. června 2015

Řemesla Kunštát

Když jsme minulou neděli byli v Moravském krasu,viděli jsme plakáty,že v Kunštátu jsou tento víkend řemeslné trhy a nějaká akce s koňmi.Vždycky jsem se tam chtěla jet podívat,zatím mi to nikdy předtím nevyšlo.Až teď.Škoda jen,že jsme vyjížděli až v poledne a nestihli jsme tak už prohlídku kunštátského zámku.Třeba někdy příště.
Akce to byla nádherná!!I když jsme 2x zmokli,stálo to za to!!Stánky plné nádherných výrobků-proutěných,keramických,ze dřeva i ze skla...Kováři,pekaři chleba v hliněné peci.Stánky se šperky i s kanafasem,tkané koberce,slaměné ošatky....Prostě pohádka.A ty koně-někteří jezdci měli krásné kostýmy.Jezdili tu i s bryčkou..
Nejvíc mě potěšilo,že jsem se osobně setkala s Ilonkou,která dělá nádhernou keramiku a kterou mám už dlouho na Fleru mezi oblíbenými.Jak jsem uviděla stánek s její keramikou,moje srdíčko zaplesalo..Koupila jsem si u ní ptáčka...A jinak jsem si ještě dovezla mističku(bude asi sloužit jako podmiska na pokojovou fialku) a taky 2 pohledy..A samozřejmě,nádherné vzpomínky na čas strávený s miláčkem ,Irenkou a Pepíkem...

1 komentář: