pondělí 15. června 2015

Sobotní výletování

Samozřejmě-víkend..V sob.ráno  blešák v Přerově.Tentokrát jsem teda úplně hleděla!!Tolik prodávajících tu ještě nebylo.Zabrali i místa na parkovišti.Hala  plná.I hodně nakupujících.Koupila jsem si 3 obaly na květináče a 2 zvonečky.Jak jinak..
Pak doma uvařit,uklidit,vyžehlit a postarat se o Adélku-je doma z nemocnice(má berle).Odpoledne jsem jela zpátky do Přerova.Měla jsem scuka s kamarádkou,už jsme se neviděly 5 let.Bydlí v Chebu,byla tu teď o víkendu u rodičů.Samozřejmě,že jsme si to užily!!jen mě mrzí,že se nechtěla nechat vyfotit.Byly jsme se podívat na Horním náměstí,kde právě probíhalo!V zámku a podzámčí"-vystoupení folklorních souborů.Krása!!Bylo tu i několik stánků-tak jsem už koupila letošní 1.dárek k Vánocům.Skleněný talíř-malovaný .Nebyl moc drahý a jeho koupí jsem přispěla na postižené děti..

Protože k Vánocům chystám spoustu malých dárků,tak už jsem prostě začala.Myslím,že udělám radost(už vím,komu ho Ježíšek letos donese)
Horní náměstí v Přerově-nádherné místo!!Staré měšťanské domy..Městská památková rezervace.



A ještě se musím pochlubit-jaký je ze mě bufeťák:
když jsme šli ráno z blešáku do města,u jednoho obchodu byla krabice-z plastu.taková krásná zelená..Říkám-tak takovou bych potřebovala..A než stačil Pája něco namítnout,tak krabice byla v kufru auta..Prý-BUFEŤÁKU..no jo,když já jsem ji tam nemohla nechat..Už jsou v ní časopisy na tvoření..

2 komentáře: