pondělí 1. června 2015

víkend-práce i relax

Nedávno jsem si dala předsevzetí,že o víkendu se budu snažit relaxovat.Není to vždy snadné,musím zvládat domácnost a dalších x věcí..Ale už jsem se naučila-prostě si říct DOST a najít si chvilku pro sebe.Naštěstí puberťáci se už o sebe umí postarat.A kupodivu,už začínají spolu víc komunikovat a vycházet si vstříc,když nejsem doma.Ať si zvykají,nebudou mě mít pořád za zadkem.
V sobotu jsem roznesla noviny,uvařila,uklidili jsme s Adélkou..pozalívala jsem kytičky a po obědě jsem odjela do Kojetína,následně do Stříbrnic.Mám to tu hodně ráda-je tu klid..zpívají ptáci...Okopala jsem skalky.obrátili jsme seno,vysála jsem podkroví.Pak jsem vzala do ruky foťák,nafotila skalničky a šla jsem se projít.Nad chatkou je cesta a nad ní břeh plný lučního kvítí.Rostou tu  staré třešně a ořešáky.Třešně už pomalu začínají červenat.Chodím se tu ráda projít..Je tu plno ptačích hnízd,lítají tu motýli,semtam proběhne ještěrka a je tu hodně šneků...Dokonce vloni jsem tu potkala i slepýše.Kvete tu šalvěj,kopretiny,rožec,pryšec,jahodníky,jetel,začínají zvonky-dokonce i šípkovou růži už jsem našla rozkvetlou
.A kvete černý bez.Kdyby nezmokl,tak bych si natrhala,tak to musím nechat na příště..Bylo hodně dusno a bylo otázkou času,kdy začne pořádný liják.Zničehonic se úplně zatáhlo a začlo lít.Vonělo to tu  deštěm...Byla to rychlovka-jen pár minut a bylo po dešti.Letní rychlá bouřka.
Pročistil se vzduch..Chvilku jsem se natáhla na pohovce a poslouchala to ticho..
Večer v sobotu jsem brzo usnula..unavená po celém týdnu..
V ned.jsem uklidila,uvařila společně s babičkou oběd,pak jsme zase odjeli na chatku.Obrátili jsme seno,Pavel opravoval eletriku..Pak jsme se vrátili do Kojetína a po obědě jsme vyjeli na menší výlet na motorce.Náš cíl-větrný mlýn Velké Těšany.Těšila jsem se.Není to daleko.Bohužel,mlýn zavřený,i když na internetu byla zpráva,že je otevřeno v ned. odpol.13-16 hod.Tak nevím.Asi neumím číst.Ale monstrum je to nádherné-teda zvenku.Krásná dřevěná stavba...Nakonec jsme se vydali ještě úplně jinde.Bohužel,fotky nejsou..Foťák vybitý a mobil doma na stole...Škoda.
No,a bylo po víkendovém relaxu.Pavel mě zavezl domů-a tady poklid zoo,zalívání kytiček,chystání oblečení synátorovi na dnešní zkoušky a věcí Adélky k mudr,moje na úřady..A byla neděle večer.
Ale byla jsem odpočinutá.A dnes jsem opět brzo vstávala,aby človíčci měli včas ty svoje noviny..
PS:TOm dnes písemnou zkoušku snad udělal,ještě zítra z praxe a po neděli ústní.Snad to zvládne.A Adélka jde na tu slíbenou operaci,odběry dopadly dobře..jinak by čekala do podzimu..
A to už je pro dnešek všecko.dobrou noc všem.Musím do hajan,ráno brzo vstávám.

Žádné komentáře:

Okomentovat