čtvrtek 6. srpna 2015

Nový malý poklad

Bylo středeční ráno,všichni snad ještě spali a ti nejpilnější odjeli do práce.Šla jsem s novinami,můj ranní rituál,projdu celou vesnicí,roznesu noviny,stavím se na hřbitově a když někoho příjemného potkám,tak s ním prohodím několik slov.Přečtu si,co je nového  na vývěsce obecního úřadu,stavím se v obchodě.
Když už jsem měla rozneseno,šla jsem domů kolem kontejnerů.A tady stála.opuštěná,špinavá,opřená o kontejner.A jakoby říkala-vem si mě,ještě nechci skončit někde na skládce..Jsem se hned zamilovala.(jak jinak-pokladů od kontejneru mám už několik a slouží dál).Přece jsem jí tam nemohla nechat!
Doma jsem si ji vydrhla,jarovou vodou,pak i práškem,protože byla opravdu špinavá.Teď už je krásně čisťounká,zatím je na kuchyňské lince,ale myslím,že půjde na chatu.Uvidíme.
Krásná porcelánová retro čajová konvička...
PS:já vím,že jsem tak trochu BUFEŤÁK....

1 komentář:

  1. Zdenka, tak ja som rovnaká a určite by som ju tam nenechala. A práve túto by som mala veľmi rada, moji rodičia mali presne takúto celú obedovú súpravu.
    Recyklácii zdar!

    OdpovědětVymazat