sobota 15. srpna 2015

srpen 2015-tvoření

Vedro k chcípnutí..Ráno hřmělo,ale kapek spadlo jen malinko.Roznesla jsem noviny ,poklidila svoje zoo a hurá do práce,do Osevy..
Poslední dobou moc netvořím,sklízím úrodu ze zahrádky a snažím se všecko zužitkovat.Naše špajzka se pomalu ale jistě plní...Okurky,lečo,kečup,meruňky,velké trnky,třešně,,,,,ještě letos počítám,že budu dělat čalamádu ,jabka,hrušky a asi poslední bude dýňový kompot a kysané zelí.jako každý rok.
tak to je zatím poslední úroda ze zahrádky-okurky,papriky a rajčata.(sbírám obden)
Ale i když mám malinko volného času,přece jen jsem něco malinko tvořila.Z práce jsem donesla 3 polystyrénové misky(od polévky,co nám dovezli s obědem),tak jsem z nich pro kolegyni udělala obaly na květináčky.klasika-ubrousky a dozdobení tavnou pistolí.a k tomu ze sklenice od rybiček svícen-taky pro Lenku.

původní stav...a toto se z toho vyklubalo:
a taky moje nové vyšívání z knížečky Dekor-speciál-křížková výšivka(pro kamarádku)
ovoce-budou z toho obrázky v kulatých rámečcích pro kámošku na její chatičku...snad se budou líbit.
Tak to je zase z mého tvoření vše,už pracuju na další věci,později se pochlubím(pokud se mi to povede).
PS:Dnes se u nás tvořit nebude,jdu spát,ráno vstávám asi v 7 hod a pak jedu na jednu akci,na kterou se těším celý rok.Ale o tom až zítra,určo bude habakuk fotek...Foťák už se nabíjí,,,,,tak všem krásný zbytek      víkendu!

Žádné komentáře:

Okomentovat