pondělí 31. srpna 2015

Oseva-moje srdeční záležitost

Už několik let trávím letní a podzimní měsíce u nás v Osevě na brigádě..Už jsem tu o tom psala-super kolektiv a mě strašně mrzí,že tu není místo na HPP..
Oseva je v areálu bývalého JZD.A já říkám-zlatí naši předkové,co tu vymysleli a postavili silo,které se využívá dodnes-a doufám,že bude sloužit ještě dlouho..Minulý týden jsem udělala několik fotek:
Moje brigáda-práce v laboratoři,kde se dělají rozbory navezeného,vyčištěného a i namořeného obilí..Rozbory na čistotu,klíčivost,energie..
A    hodně mi vadí,když někde vidím vyhozené pečivo někde v popelnici..Při představě,že vypěstování a následné zpracování obilí stojí hodně peněz a hlavně práce všech  zúčastněných..Já si kolikrát řeknu-tady ty obilky jsou krásný..

Žádné komentáře:

Okomentovat