středa 23. září 2015

Cestovní deník

Už dlouho jsem se chystala,že si začnu psát svůj cestovní deník-z putování po vlastech českých,moravských i slovenských...Pořád nebyl čas.Od kamarádky Danušky jsem dostala letos v červnu Toulavý deník(kdo sleduje na čt Toulavou kameru,tak ví,o čem je řeč).No,tak konečně jsem se do toho pustila.Mám zaznamenané všecky letošní výlety až do dneška.Prožila jsem je s kamarádkami,s děckama ,ale hlavně s Pavlem na motorce..5-denní(teda večerní)moje psaní,lepení obrázků,pohledů,vstupenek....
Mám tu už hodně příspěvků a doufám,že  ještě jich několik letos přibude.
A příští ro snad budu pokračovat...

3 komentáře:

  1. raz by som sa aj ja chcela dopracovať k tomu aby som si robila denník,bolo by to úplne super... a potom v ňom listovať..paráda... pa, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi,taky mi dlouho trvalo,než jsem se k tomu dokopala..Mám toho hodně uloženého v pc,ale vloni se nám pokazil a při opravě se všecko vymazalo.to mě dost mrzelo..Proto i cestování formou psaní na papír-jednou pro vzpomínku...
    Pěkný večer!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je paráda!
    Ako stará babka, keď už nebudeš vládať chodiť po výletoch, môžeš si zopakovať svoje vlastné, super!
    Pááá

    OdpovědětVymazat