úterý 22. září 2015

Zahrada Stříbrnice září 2015

Už dlouho jsem tu nedávala říspěvek o našem zahradničení ..Vlastně na zahradě jsou jen mladé ovocné stromečky,vinná réva,každý rok velký záhon brambor ,jeden menší rajčat.No,a moje skalky...V neděli jsme tentokrát místo výletu na motorce vyjeli na zahradu.Bylo potřeba otrhat letošní úrodu.Očesala jsem jabka a trnky,ostříhala hrozny,okopala a vyplela všecky skalky.Tu jednu jsem musela kousek předělat,rycími vidlemi vyrýt lesní jahody,které se tu rozrostly(vyskytly se tu samy.asi od ptáků),dosadila jsem tu kytičky.Pokud počasí dovolí tento prodloužený víkend,tak budu pokračovat v dosazování...
Stromečky jsou to mladé,ale úroda letos docela bohatá...Jablíčka už jsou v bedýnkách ve sklepě,hrozny jsem nějaké zavařila,zbytek jsme rozdali po rodině a trnky skončily taky jako kompot.
A ještě se musím pochlubit-jak jsme jeli v neděli kvečeru na Valachy(Pavel tam jel něco vyřizovat a já jsem jela s ním),tak jsme za Bystřicí pod Hostýnem viděli krásnou duhu.Ne velikou,ale hodně barevnou:

2 komentáře:

  1. Zdenka, tak to je báječná úroda! Mňam, hrozno, to mám rada :-)
    Dúha je skvelá!
    Si šikulka záhradná, latinsky šikulis gardenis :-)))
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni, tak tomu říkám úroda:-))

    OdpovědětVymazat