úterý 29. září 2015

Sklizeň a zpracování úrody-pokračování

Tentokrát z naší zahrádky doma. Měla jsem dnes volno.Ráno jsem si vyřídila,co jsem potřebovala v Přerově,potom doma uvařit na 2 dny pro všecky-teda i pro naše zoo,protože zítra budu celý den pracovat.Odpoledne jsem šla na zahrádku.Okopala jsem záhony(kde se ten plevel pořád bere?),otrhala zbytek jablek,rajčata,papriky.A taky zbytek hroznového vína. Když přijel Tom z práce,vyryl mi 2 řádky mrkve,tak jsem ji ještě očistila a zpracovala do mrazáku.Z jablíček,které byly napíchnuté vosičkami,jsem uvařila kompot. mgx8s/s200/DSCN2883.JPG" />moje první letošní várka mrkve.Ještě mě čeká asi 1 taková(možná i trošku větší),2 řádky petržele a 1 řádek celeru... Tak jsem se dnes nenudila..Oprala jsem prádlo,večer ještě vyžehlila-krásně mi venku uschlo.A to jsem si plánovala,jak vezmu do ruky vyšívání...A zas nic.Třeba někdy příště.

2 komentáře:

  1. Zdenka, máš krásnu úrodu! A kedy si to plánovala vyšívať, veď to, čo si stihla za deň by som ja robila týždeň!!!
    Tak si to zajtra v robote uži :-)
    A neboj sa, príde zima, záhrada a aj motorka bude oddychovať a ty budeš vyšívať!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,já už potřebuju tvořit na Vánoce.mám obavy,že to letos nestihnu.O víkendu jsem trošku vyšívala.Teď mám vybitý foťák,ale zítra snad vyfotím..večer,protože přes den budu pracovat...ve čtvrtek jedu asi na zájezd..Už se těším..
    Tak pěkný večer!!

    OdpovědětVymazat