sobota 19. prosince 2015

Předvánoční....

Dnes jen pár řádků.. Předvánoční frmol u nás doma: moje maminka úraz před 3 týdny-tzn.2x týdně na převazy do Přerova do špitálu,naštrěstí se to dobře hojí,stehy už jsou venku... Adéla-zánět močáku,takže taky lítání mo mudr... Tom včera-bourák,naštěstí bez zranění,ale odneslo to auto...hned odpol.se koupily druhé plechy a od včerejšího večera se na tom pracuje..Byl z toho úplně mimo.já nejdřív taky,ale nenadávala jsem-hlavně,že se nikdo nezranil... Dodělávala jsem ještě dárky a objednávky,bylo toho hoodně,naštěstí už je hotovo,zabaleno,včera něco i odneseno a obdarováni moji milí z Osevy-měli jsme večírek...A byl super-jako každý rok.. Měli jsme tombolu-vyhrála jsem hrníček s podšálkem a baterku na kolo(kolo zatím nemám). A dostala jsem i několik milých malých dárečků: a ode mě každý dostal sněhuláčka(vyráběla jsem na poslední chvilku podle Ládi Hrušky): A ještě Vám tu musím ukázat ,jak se u nás třídí: tolik jsem včera nesla ZASE do Osevy víček -byla toho plná velká igelitka: Přeju všem krásný předvánoční víkend!! Já jdu pokračovat-čeká mě dnešní výroba 6 svícnů...

Žádné komentáře:

Okomentovat