neděle 27. prosince 2015

Svatý Hostýn a Břest 27.12.2015

Dnes ráno jsme byli na Svatém Hostýně-spolu s Pavlem,jeho maminkou a sousedy.Ačkoliv v Kojetíně a vlastně celou cestu byla velká mlha,na Hostýnku bylo krásně-sluníčko,docela dost lidí...V kostele na mši plno.Škoda jen,že byla zavřena rozhledna. TAk tady je fotka focená u rozhledny-skrz mlhu dole nad Bystřicí nebylo město vůbec vidět... Po obědě jsme jeli k nám,já už jsem zůstala doma.Čekala mě dnes ještě jedna návštěva-byli jsme s děckama u mojí sestry v Břestě-dojeli i jejich mladí,kteří bydlí u Prahy..Tam bylo radosti!Malý Matýsek dostal od nás auto-nakladač-tak hned nakládal,vykládal...uvelebil se Adélce na klíně..Terezka od nás dostala mluvící látkovou panenku..taky snad byla spokojená,protože si s panenkou broukala... Chtěla jsem tu dát víc fotek-bohužel,zase mi stávkuje PC... každopádně-pro mě dnes super prožitý den...

Žádné komentáře:

Okomentovat