čtvrtek 10. prosince 2015

školní vánoční jarmark Břest 10.12.2015

Jako každý rok,i letos jsme s Danuškou a Bětuškou vyrazily na vánoční jarmark do Břestu.Už jsem se těšila.Každý rok tu obdivujem tvořivé ručičky tamních dětí a paní učitelek..Jsou hodně šikovní!!Pokaždé je tu k vidění spousta nových věciček,málokdy se opakuje něco z loňska..Před jarmarkem byla besídka,ale tu jsme nestihly.. Přesto,že mi moje sestra,která je jednou z p.učitelek,se kterou děti tvořily,řekla,že letos toho bude míň jak vloni,bylo toho hodně.Určitě si každý vybral nějakou věcičku-buď pro sebe nebo jako dárek pro někoho blízkého...Samozřejmě,že i my jsme si nakoupily.Já anděla na postavení a holky anděla na zeď pro babičku,a svícen+sněhuláčka sobě domů.Můj nový anděl už má svoje místo v obýváku..

3 komentáře:

  1. Šikovné detičky!
    Či to robili aj mamičky?
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Ne,Danuško-děti+paní učitelky..ale fakt to bylo opět krásný!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Zdeni, teda v Břestě jsou šikovné děti i paní učitelky.
    Musím říct, že bych si vybrala.
    Měj se krásně a přeji pěkný adventní čas. Jana

    OdpovědětVymazat