čtvrtek 4. února 2016

momentálně od nás...

Poslední dobou se tu pořád něco děje...jsou dny,kdy se u nás dveře netrhnou.Už jsem si zvykla-děti mají hodně kamarádů a já mám taky semtam nějakou návštěvu.. Včera jsem byla ráda,že jsem na odpoledne vypadla.Do pálenice..a následně ke švagrové ,která měla narozeniny.Obě akce super(fotky nejsou,foťák zůstal doma-bohužel). Ale musím se pochlubit: 1)máme psí miminka-Barunka je maminkou...Je jich 10,jsou to pěkní cvalíci.2 z nich už jsou zamluvení,zbytek nevím,co s tím...Takový nadělení!U nás doma vládne názor-podarujeme na burze.no jo,bude to někdo chtít?zatím jsou krásní,ale co z toho vyroste?matka Bára-kříženec asi dogy+boxera(podle našeho p.veterináře-našli jsme ji před lety zuboženou na poli),otec naštěstí známý-černý retrívr. 2)mám nové obrázky-made in bazar(jak jinak),cena 1 ks 5-10 kč,super nákup,k tomu ještě velikonoční slepička(dost velká) za 15,- a Mikuláš taky za 15,-.obojí keramika...obrázky už visí v ložnici... a takhle se mi včera podařil vyfotit sud se zbytkem zmrzlé vody na zahradě..Jsem si tak nesla jen bioodpad do kompostéru,mrknu do sudu a tam krásný objekt k focení..No,nevím,na podzim se sud vylil,tak asi tam napršelo během zimy a zmrzlo to: a takhle se u nás třídí plasty:od prosice nebyly vyveženy kontejnery,tak včera konečně.. jdu pokračovat,sednu chvilku k vyšívání(nějak nestíhááám dodělat pár rozdělaných věcí).Tak všem krásný zbytek dne! PS:tady zrovna začíná sněžit-a já jsem se tak těšila,že se už blíží jaro...

1 komentář:

  1. Zdeni, tak ste sa poriadne rozrástli :-)))
    Dobré nadelenie, rovno 10!
    Kúpa výborná, sud super, u nás dnes snežilo, ale sa aj topil, ostalo ho len málo iba kde-tu.
    Pááá

    OdpovědětVymazat