středa 24. února 2016

od nás

Momentálně se u nás nic moc neděje..opět mě bacil bacil-dnes už je mi trochu líp.není čemu se divit-všude okolo každý frká a kašle.. loupala jsem ořechy,tentokrát ty slupky byly teda tak strašně tvrdý,jak snad ještě nikdy.nakonec jsem jich naloupala 6 kg-dnes ráno už se vezly do cukrárny.. Rozkvetl mi ibišek-ano,ten,který byl na odpis vloni v květinářství,koupila jsem ho za 10,-kč a poprvé mi kvete,sice už jeden takový mám,ale to přece nevadí. Udělala jsem kamarádce dózu na blbinky z láhve od kávy: a budu tvořit další věcičky(opět ze starého nové),mám několik starých pokladů nachystáno..jen mě musí být líp,od té chřipky mě bolí celý člověk.od Ivety jsem si donesla košík a konvici,u nás ve sklepě jsem našla starý věšák..a mám nachystaný plný tác sklenic a plechovek-budu natírat a zdobit.. V pondělí jsem byla v Přerově,ruší se tam obchod,kam chodím na věcičky k tvoření..tak jsem nakupovala-né za 5,-kč,ale za 1,-kč...super nákup.škoda,že to tu ruší(prý pro vysoký nájem).Rozhodně se tam stavím ještě zítra,jak pojedu k mudr. Tak to by bylo od nás momentálně všecko...Teda ještě 2 novinky-mám novou pračku.Měla jsem od loňska,ale doprala prádlo a už najednou nešla.I když si s ní p.opravář pohrál,tal ji neopravil.Tak mám novou..Takovou už tu lepšíííí.a ta hlavní novinka?po 4 letech,kdy jsem na pracáku,a mám jen brigády,od 1.3.nastupuju do práce.Nevím,zda to zvládnu,bude ze mě "kancelářská krysa",což já jsem nikdy být nechtěla..Ale mám to u nás v dědině,hurááá!!

1 komentář:

  1. Zdenka, myslím, že najkrajšia správa je tá posledná. Gratulujem ti k tomu! Neboj sa, i keď je "kancelárska krysa" trochu jednotvárna práca, ty si to po práci vynahradíš! Si činorodý človek, všetko bude dobré!!!
    Pááá

    OdpovědětVymazat