pondělí 15. února 2016

Výzva...

...ano,byla to pro mě opět výzva... Stalo se minulý týden,co jsem nečekala-nepříjemná záležitost...potřebovala jsem vypnout...nebo spíš se něčím zabavit..Ve čtvrtek jsem byla u Ivety a přišla jsem domů jak Ježíšek.Jejich dům je krásně opravený,ze starého domu udělali nádherné bydlení..Ale ještě je čekají 2 půdy a 1 komora plné pokladů(pro ně harampádí)..A právě několik takových věciček jsem donesla-staré nože,zahradní motyčku,plechové tácky,sklenice podobné starým od mléka,1 trošku křivou máselnici ,staré vidličky(ty byly teda pořádně rezavé),formičky-ale hlavně 3 staré mini rámky od okýnek..A přesně jsem věděla,co s tím vším udělám-dám těmto věcičkám druhou šanci,co bude potřeba,zrenovuju..a v hlavě mi to zase začalo pořádně šrotovat-moje představy nabraly ten správný směr... Nejdřív přišla na řadu pořádná koupel:2dny jsem to nechala schnout.A pak to začlo-Milan(Tomův kamarád )mi ty rámečky ošmirgloval,natřela jsem je šedým balakrylem,moje představa byla jasná-2 obrázky s vidličkami a formičkami a z 1 rámečku bude mít Iveta věšák na klíče. skleničky i minimáselnice dostaly taky šedý nátěr.A pak stačily jen kraječky,mašličky,špagát,knoflíky a lepidlo.A na věšáček ubrousek na dekupáž.A taky tavná pistole-moje věrná pomocnice,bez které by to nešlo..A mám hotovo,ještě teda zítra musím na spodní stranu rámečku přišrubovat věšáčky na klíče a taky na všecky 3 rámečky dát očka na pověšení(musím zítra koupit). Tácky jsem vydrhla a nechám je zatím tak,budou se hodit třeba na letní grilování.Motyčku mám na zahrádku,nože už děda nabrousil a budou se používat při našem malém hospodářství.. A donesla jsem si od ní i hrníček na kytičku-udělal mi ho DAvid(Ivetin syn)v keramice.A už je v něm fialka v kuchyni na parapetě.A to byl můj letošní Valentýnek...

9 komentářů:

  1. Tak to je kouzelné.....taky bych hrabala po starých půdách....

    OdpovědětVymazat
  2. Dík,Ivi!to já teprve začnu hrabat..jsem jim říkala-hůry a komora jsou moje!prý klidně...

    OdpovědětVymazat
  3. Zdeni, ty si ale koumáčka! Skvelé!

    OdpovědětVymazat
  4. Zdeni suprově jsi to vymyslela, obrázky s vidličkami se mi líbí moc.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. juuj ten rámik s troma vidličkami je úplne Božský :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda! Tím rámečkem s vidličkama jsem okouzlená!!!! Jsi šikulka!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak jsem chtěla jen kouknout na tvůj blog Zdení a sem tady už 2 hodiny a pořád se nemůžu odtrhnout od tvých výtvoru.V té tvé hlavičce máš pořádný šrotovač. Úžasné nápady.

    OdpovědětVymazat