středa 6. července 2016

ZVONEČKOVÝ JARMARK Rožnov pod Radhoštěm 2016

Dnes Vám musím napsat o návštěvě Rožnova..Vlastně všecko "zpískaly" moje drahé kámošky. Nejdřív mi Metudka(má taky blog a je to moje kamarádka) napsala,že v Rožnově je 5.-6.7.tzv.Zvonečkový jarmark-velký keramický jarmark...Nezávisle na tom mi moje další kamarádky darovaly k narozkám poukaz do zdejších Pivních lázní a aby toho nebylo málo,tak jsem si tu domluvila sraz s bývalou spolužačkou Janou ze základky.. Holky,od kterých jsem dostala poukaz(Jarka,Jana a Katka-a tímto jim moc děkuju!!),tu byly už od pondělí na chatě kousek od Rožnova.Měla jsem jet s nimi,ale bylo mi tak od pátku zle,že jsem jela až dnes ráno..Ale i tak to stálo za to-srandy kopec,zážitků ještě víc..Jeli se mnou Peťa s Adélkou.. První byla na pořadu dne návštěva bab na chatě-ranní budíček,kafíčko.honem úklid před odjezdem.nepřejte si vidět ten brajgl-i fotit jsem měla přísně zakázáno!!.pak hurá skanzen-jarmark...Tak tady už jsem fotila hodně-a bylo co!!Vždycky mě to tu fascinovalo..dřevěné stavby s geniem loci..stánky s keramikou..samé ručně dělané věcičky,žádný ťamanský fujtajbl kýče..žádný plasty..Protože mě čeká ještě dovolená a můj rozpočet je trošku omezen,tak jsem si napsala,co bych ráda-obal na květináč,zvoneček(nakonec mám 2 kousky),cedulku KOUPELNA a cukřenku..Ono by se tu dalo utratit celé tisíce...taková krása!!Koupila jsem vše,co jsem chtěla. Byl to super zážitek!!nikdo nikam nespěchal,lidi byli k sobě jaksi ohleduplní,nikdo se nikam necpal.Hrála tu lidová muzika,všude vonělo jídlo-bramboráky,halušky,guláš,frgále.. O dalším průběhu mojí návštěvy viz.další příspěvek.

2 komentáře:

  1. Zdenko, tam muselo být hezky.. v Rožnově jsem nikdy nebyla .. a žádné plasty to je ono .. stará dobrá řemesla ..pěkné věcičky jsi nakoupila...
    Tvá setkání - není nad dobré kámošky !
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni tam bylo krásně. Také mám takové akce mooc ráda. U nás máme podobné na Veselým kopci. A moc rádi tam jezdime.
    Nás čeká o víkendu Letohrad-jarmark řemesel☺
    Máš bezva kamarádky. Krásný den ti přeji. Z❤❤

    OdpovědětVymazat