neděle 17. září 2017

Burza Kroměříž 17.9.2017

Včera večer,když jsem dojela do Kojetína,mi Pavel řekl,že ráno jedem s Pepínem,Iris a Věrkou do KM na burzu.Pepík tu bude prodávat papoušky(má opravdu velkochov všech možných druhů).Ráno vyrazíme o půl 6. no,moc se mi teda vstávat nechtělo,ale nakonec jsem vůbec nelitovala. Ráno,když jsme tam dorazili,byla ještě tma.Navíc pršelo.Před branami stály dlouhé fronty prodávajících.Pořadatelé otevřeli brány výstaviště v 6 hod.Šlo to docela rychle.Chlapi šli prodat papoušky,my ženský jsme si obešly výstaviště... Bylo tu opravdu toho hodně.Výpěstky,potřeby pro chovatele i zahrádkáře,krmiva...ale nejvíc živých zvířat-od papoušků přes rybičky,koťátka,slepice,kačeny,kuřata...Já jsem hlavně šla po kytičkách,jak jinak..Tady jich bylo!!a fakt za super cenu...Nakonec jsem odjížděla jak vánoční stromeček.Po neděli mám dovolenou,tak budu sázet.Macešky a vřesy,taky 1 chryzanténku.Nekupovala jsem jen kytičky,taky jsem si koupila halenku a cibuli . .

1 komentář:

  1. Zdenko, tam odolat prostě nejde .. musí si člověk něco nakoupit ... kytičky i halenka jsou opravdu moc hezké.
    Přeji krásné podzimní dny. Jarka

    OdpovědětVymazat