středa 13. září 2017

Škatule,škatule,hejbejte se...

Tak jsme zase trošku přestěhovávali nábytek v mém pokoji.Měla jsem tu původně starodávnou komodu-od kamaráda,který mi ji nechal vloni,protože ji vyhazoval.Jenomže jsem zjistila,že prádlo,které jsem v ní měla uložené,začalo smrdět.tak jsem to musela okamžitě řešit.Sháněla jsem druhou-a hlavně levnou-komodu.Nakonec se mi povedlo-sehnala jsem na bazošu za dobrý peníze,jenže byla o 10 cm delší,než jsem potřebovala.Nevadí,dá se k delší stěně a další 2 menší komody se dají ke stěně kratší.Včera jsme komodu dovezli a ještě večer nastala akce "KULOVÝ BLESK".A tady je výsledek: PS:Stará komoda skončila u kluků v dílně,ještě poslouží na nářadí foceno večer mobilem...

1 komentář:

  1. Zdenka, škoda, že so starou komodou to tak dopadlo, ale nestojí to za smrdľavé prádlo :-)

    OdpovědětVymazat