pondělí 25. září 2017

Město plné vzpomínek

Ve svém srdíčku si nosím několik míst,na které mám ty nejkrásnější vzpomínky.Patří mezi ně několik vesnic(spíš vesniček)-jsem dítě z vesnice a městům opravdu neholduju-i když je jich několik,které se mi líbí.Jediným městem,kde bych si dovedla představit svůj život,je OPAVA.Toto město miluju!Trávila jsem tu hodně svých volných dní-od dětství přes dospívání až po roky,kdy už jsem byla vdaná a měla i děti.Můj pobyt u tety byl ten nejkrásnější-opravdu pokaždé jsem se tu strašně moc těšila a pokaždé jsem brečela,když jsem odjížděla.Teta umřela před 3 lety a tím tu moje návštěvy skončily,už tu nikoho nemám-jen na hřbitově. Dneska jsem se tu dostala pracovně-byla jsem tu na školení(Pracuju už skoro rok u firmy,která má v Opavě svoje vedení).A protože jsem před i po školení měla dost času,prošla jsem si místa,kde jsem chodívala s tetou..A moje kroky vedly i na hřbitov,jak jinak.Za človíčkem,který mi tak strašně moc chybí..(na hřbitově jsem opravdu nefotila...)

2 komentáře:

  1. Zdenka, tak toto ti rozumiem! Aj ja rada spomínam, prechádzam sa po starých dobre známych miestach s nostalgiou. A na cintoríne si vždy aj poplačem :-(
    Som rada, že to naše Slovensko máš tak rada, že aj tento rok si tu zablúdila. Ono to asi pri tej tvojej robote dobre padne oddýchnuť si vo vodičke.
    Vysadené jesenné máš, môžeš sa tešiť z kvietkov. Ja zatiaľ ešte nič také nemám, ale dnes som išla okolo kvetinárstva, tak som si naplánovala nejakú tú kúpi kvietkov. Možno na budúci týždeň bude na to čas :-)
    Páááá

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Zdenko,
    Opavu mám také spojenou s dětstvím, kdy jsem tam jezdila za babičkou. Už se za ní také nepodívám. Pěkné město.
    Zdraví Michaela

    OdpovědětVymazat