čtvrtek 2. listopadu 2017

Sekáč....

....aneb nakupování z druhé ruky.... Už jsem tu psala,že vedle našeho obchodu je od léta nový sekáč..Zajdu tam,když mám chvilku čas,nejvíc tu ale chodím vyměnit peníze,když nemáme drobné na vrácení a mi se nechce až na poštu..A paní vedoucí ze sekáče mi vždycky pomůže,když má.. Chodím sem většinou na věcičky,které se týkají vybavení našeho domu.Oblečení tu kupuju svým ratolestem,sobě málokdy-jen když něco opravdu potřebuju(moje skříně nejsou nafukovací...).V pondělí jsem šla zase na drobné-a ZASE jsem tu objevila POKLADY.Čekaly tu na mě-mám pro ně slabost a mám je různě po celém domě.Samozřejmě,že řeč je o ručně tkaných kobercích...Tentokrát našly svoje uplatnění v mém pokoji..A taky jsem si tu vybrala plnou hromádku bílé vlny na tvoření.Vlny tu mají opravdu hodně za super cenu,ve všech možných barvách,tloušťce i kvalitě.A tak můžu o víkendu začít tvořit další anděly k Vánocům.. Moje radost z úlovku byla obrovská-za vše jsem platila jen 135,-káčé....

Žádné komentáře:

Okomentovat