neděle 26. listopadu 2017

Vánoční jarmark a rozsvěcení ván.stromu Kojetín

Tato akce se konala tento pátek,24.11.2017.Jela jsem tu po práci.Náměstí plné stánků,hrála tu hudba,lidí bylo hodně.Součástí bylo i vystoupení dětí ze zdejší LŠU-těšila jsem se,ale to mě totálně zklamalo.Né,že by neuměly zpívatnebo hrát-ale repertoár byl opravdu(podle mě) špatný.Já vím,že chtějí jít s dobou,ale máme snad dost českých koled.Vystoupení začlo písničkou J.Lenonna a pokračovalo dalším hitem-tentokrát z Pána prstenů..no,a tak místo sledování vystoupení jsem odešla na výstavu betlému ve zdejším informačním středisku.Po zhlédnutí výstavy jsem se vrátila na náměstí-tady už hráli zdejší ochotníci ohádku"Z obušku,z pytle ven!"-to bylo opravdu pěkné vystoupení.Následoval proslov p.starosty a samotné rozsvícení letošního vánočního stromu.,potom krásný ohňostroj. Z jarmarku jsem si dovezla zvoneček,andílka-keramiku-stojánek pod čajovou svíčku a taky 2 vánoční hvězdy -výtěžek z jejich prodeje jde každý rok na sdružení ŠANCE při FN OLOMOUC-onkologické dětské oddělení.

Žádné komentáře:

Okomentovat