pondělí 29. října 2018

Doma

Venku psí počasí,prší+vítr,zima.... Doma se o víkendu vaří,peče,uklízí,zpracovává zbytek letošní úrody.V obýváku mám rozložené dárky kdodělání-výšivky/je potřeba dát do rámečků/,dekupáže-tužkovníky z plechovek,dózy od sklenic z kávy,taky nastříhané srdíčka,která budu sešívat ,plnit dutým vláknem a přišívat mašličky.V pracovně plný stůl chvojí a sušiny k tvoření věnců a košů k Památce zesnulých...A k tomu jen jedny moje ruky... O tvoření až některých dalších příspěvků...Dnes nakouknem do kuchyně: Dělali jsme zelí do keramického soudku:bylo toho 15 kg. Dostala jsem malou dýni,tak jsem ji zavařila: A sobotní oběd?Rychlovka!gulášová polévka následoval přírodní kuřecí plátek a brambory: nechyběl rajčatový salát: Po obědě jsme pekly s Adélkou koláč/na fotu je před vložením do trouby/: A potom už jsem konečně relaxovala u vyšívání..

1 komentář:

  1. Zdenka, všetko samé dobrôtky! Vieš, že pre mňa to naj bude tá kapusta - zelí, len nech vykvasí :-)
    Tá naša už pomaly aj bude, to sa teším.

    OdpovědětVymazat