pátek 5. října 2018

DVACET

TAK TOLIK JE PŘESNĚ DNES ROKŮ ADÉLCE.KDYŽ JSME SI JI PŘED LETY S BÝVALÝM MANŽELEM DOVEZLI,BYLA TO NÁDHERNÁ HNĚDOOKÁ HOLČIČKA,KTERÁ MĚLA POŘÁD HLAD.FALDÍKY NA NOHÁCH,VLNITÉ VLÁSKY...MĚLA PŮL ROKU.MĚLA NEMOCNÉ NOŽIČKY-NEVYVINUTÉ KOSTI... NEMOCI JSME ZVLÁDLI,NOHY JÍ DOKTOŘI DALI DOHROMADY/A ZA TO JIM PATŘÍ MŮJ VELKÝ DÍK!/VYROSTLA Z NÍ KRÁSNÁ MLADÁ ŠTÍHLÁ SLEČNA...STRAŠNĚ MOC TO DĚTSTVÍ UTEKLO...UŽ CHODÍ DO PRÁCE. A JÁ JÍ PŘEJU DO ŽIVOTA JEN VŠECKO NEJLEPŠÍ!!VŽDYCKY TU PRO NI I PRO TOMA BUDU,DOKUD BUDU NA TOMTO SVĚTĚ!JSOU TO MOJE DĚTI,I KDYŽ JSEM JE NENOSILA POD SRDÍČKEM...JSOU TO MOJI KOBLÍŽCI... ADÉLKO,TAK TI PŘIPÍJÍM NA TVOJE ZDRAVÍ!AŤ JSI VE SVÉM ŽIVOTĚ JEN ŠŤASTNÁ!

4 komentáře:

  1. Zdenka, tak krásne vyznanie a prianie som už dlho nečítala, nepočula ... aj slzičky sa objavili ... Tvojej Adelke prajem aj ja všetko len to najlepšie, nech je v živote len zdravá a šťastná ... Užite si spolu pekný sviatočný víkend ... ♥ L.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, nádherné vyznání.
    I já dodatečně přeji Adélce jen a jen to nejlepší, hodně zdravíčka a štěstíčka.
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat