středa 30. ledna 2019

Galerie města Přerova-lednové výstavy 2019

Dnes po práci-se Zuzkou..../JAK JINAK/ Momentálně v galerii probíhají 2 výstavy. Ta první jsou malované obrazy p.Jiřího Heinze,přerovského občana/A člověk si řekne-toho pána přece znám-když jsem dělala v květinářství,tak k nám chodil na kytičky/.Výstava se jmenuje "Valachy" a představuje valašské chaloupky a přírodu..Ty obrazy jsou tak nádhernééé!! Ta druhá výstava-Retro výstava Pati Horkého.Obyčejný kluk školního věku.Potkali jsme se tu s ním osobně.A já před ním HLUBOCE SMEKÁM!Retro věci sbírá asi 2 roky a že jich už nasbíral!A to nám říkal,že doma má další krabice...plechovky,sklenice,drogistické zboží,elektrospotřebiče,dětské hry a hračky,učebnice.........plakáty,krabičky.. A tady už jsme před galerií a jdeme přes Horní náměstí...

2 komentáře:

  1. Veľmi sa mi páčia domčeky v drevených rámikoch, to je ale romantika!
    Chlapec je to zaujímavý, veď kto sa z mládeže dnes zaujíma o takéto vecičky? Má kfrásneho koníčka!
    A to námestíčko je prekrásne, tam by sa mi prechádzalo, mohla by som dookola chodiť a vždy by som niečo krásne obdivovala :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Danuško,zdravím na Slovensko-a děkuju za milé komentáře!Vždy mě moc potěší!!Tady na to náměstí chodím občas dobíjet svoje baterky...Když už jsem přepracovaná-řeknu Zuzce-A JDE SE NA HORŇÁK! a stačí chvilička...a je mi hned líp.
    Přeju krásný večer!Z.

    OdpovědětVymazat