středa 30. ledna 2019

Recyklace

Tentokrát se jedná o nábytek-komodu do mého pokoje. Někdy v prosinci/možná už to bylo v listopadu-přesně si nevzpomínám/ byly u kontejneru vyhozené 2 šuplíkové komody.Ta první jednošuplíková,druhá měla šuplíky tři. Komody jsme dovezli s Peťou k nám,doma se děcka držely za lavu,co zas mama dotáhla...Komody jsem nechala stát na chodbě.Před Vánoci na ně nebyl vůbec čas.Ale jak se říká-na vše dojde,tak konečně u nás doma došlo i na zmíněné komody.... Vytáhla šuplíky,komody natřela 2x modrým balakrylem,z té tříšuplíkové jsme odmontovali sokl. Nejhorším "oříškem"bylo sehnat vhodné úchytky-ty staré byly dřevěné a poškozené-asi rozkousané od psa.Moje představa byla porcelánové kulaté úchytky nejlépe s modrým dekorem.Projížděla jsem nabídky na internetu,už jsem měla vybráno a málem jsem je objednala za drahý peníz.Ale úplnou náhodou jsem je objevila v Kiku,a nevěřila jsem svým očím-modrobílé porcelánové "knopky",cena 1 ks 25,-kč.Ještě ten den mi je Peťa namontoval.Včera jsme s Tomem a Adélkou komody přenesli do pokoje,kde stál původně psací stůl.dole je ta jednošuplíková komoda,na tom je usazená ta 3šuplíková bez soklu.Šuplíky jsem nechala mahagonové. Další věc ,která měla skončit ve sběrném dvoře,bude u nás sloužit dál...V šuplících už mám svoje prádlo...A na komodě?Stačí jedno slovo:LENKA.Kdo zná můj blog,ten ví....... PS:na fotce je vyfocena komoda s flekem na 1.šuplíku.Flek už je odstraněný,takže komoda je čistáááá.

1 komentář:

  1. Zdenka, si šikulka, dala si druhý život nábytočku, z ktorého sa budeš ešte dlho tešiť!
    Pááá

    OdpovědětVymazat