čtvrtek 17. ledna 2019

Už se zase můžu smát...

Byla jsem nějak bez nálady...Plánovala jsem si,jaké budeme mít Vánoce,nakonec ale všecko bylo jinak.. V práci to bylo jako ve včelím úlu-předvánoční mumraj,doma se začalo s rekonstrukcí schodiště-tzn.vypakovat do krabic spoustu věcí..Dokoupit a dodělat dárky,nastrojit stromeček,nachystat jídlo...A nebyl čas a nebyla najednou nálada-bylo to hodně proto,že jsem byla utahaná.Ale taky přišla nemoc-nejdřív v Pavlové rodině,pak v mojí...a najednou se neřešilo,jestli máme na svátky uklizeno a napečeno,ale jen jsem se modlila,ať nám nikdo neumře.Myslím,že nejhorší okamžiky jsou za námi.Naštěstí švagrová i mama to zvládly.A člověk v té chvíli myslí i na svoje 3 kamarádky,které bojují s nemocí.. Aby toho nebylo málo,tak na Silvestra mě chytla taková hrozná migréna,že 3 dny jsem byla úplně nepoužitelná k nějaké konverzaci,natož něco dělat.Takže Nový rok jsem strávila s obkladem na hlavě,pěkně pod peřinou a se zatáhlými závěsy.Vypla jsem mobil i noťas,dokonce ani rádio nebo televize nebyla puštěná. Teď už se snad všecko u nás vrací do normálu.Mám dovolenou-už jsem ji opravdu potřebovala jak sůl!Dodělávám resty,které jsem chtěla mít už dávno hotové.Tvořím-momentálně zase šiju a plním srdíčka.Taky relaxuju u knížek-Ježíšek mi jich opravdu nadělil plnou náruč.samozřejmě-cestopisy..Schody se snad dodělají tento týden,pak douklízíme.Koupili jsme si čuníka od chovatele,který nám udělal i zabíjačku..Při té příležitosti jsme si pořídili i nový mrazák.A dokonce mě už chytla nálada trošku cestovat/viz další příspěvek/. Já vím,že už je půlka ledna za námi,ale já teprve teď můžu napsat-všem přeju jen to nejlepší do letošního roku,hlavně HOOODNĚ ZDRAVÍ,na tom ostatním opravdu až tak nezáleží.Jak přijde nemoc,tak je po ideálech..pak už se neřeší-mám nebo nemám na svátky umytá okna,nemám napečeno,nemám to či ono...Pak si člověk sedne a řekne si jen-Pane Bože,prosím,nikoho mi neber....

Žádné komentáře:

Okomentovat