neděle 18. srpna 2019

Auto moto burza a blešák Drahotuše 17.8.2019

PLNÉ letiště prodávajících,sortiment-všechno,co kdo má doma a nevyužije...A já jsem se kochala...a semtam jsme i něco malého koupili.Moje sbírka zvonečků se zase o něco rozrostla,1 malá panenka s porcelánovou hlavičkou už sedí u nás na poličce,dřevěné rámečky/á5,-Kč/ čekají,až budou použité při mém tvoření.Několik blbinek ,které půjdou na chatu...Taky už jsme pomalinku koupili něco malého k letošním Vánocům.A nakonec obrázek s chaloupkami/kdo mě zná,tak ví,že "chaloupkové"obrázky miluju/-stál jen 20,-kč -tudíž jsem ho tam nemohla nechat..A už visí u nás v obýváku. Miluju blešáky!!!! Letos tu s námi byli i Adélka a Patrik se svým synem Matýskem-tomu jsme kupili bublifuk a byl šťastný jak blecha... A toto nám tentokrát lítalo nad hlavami: Bylo to krásně strávené dopoledne -pro mě relax....Další burza tu bude 5.10.2019.A já už se na ni těším-jak jinak...

1 komentář:

  1. jeej, Zdeni, tak mas nove zvonceky do Tvojej mega zbierky! Ja blsaky milujem - vzdy sa da nieco krasne tam vyhrabat :-)

    OdpovědětVymazat