neděle 11. srpna 2019

Penzion GRIZZLY-Ludvíkov pod Pradědem.

Projeli jsme Malou Morávkou/a mi už tekly slzy jak hrachy při vzpomínkách na dětství/ s plánem,že se dnes podíváme na Praděd.No,jenomže nakonec to všecko dopadlo jinak.Od parkoviště u Hvězdy sice jezdil bus na Ovčárnu,ale odtud se musí ještě kus pěšky.No,tak nic-moje a Pavlovy klouby by to nezvládly..Změna plánu-Karlova Studánka..N8dherné lázeňské městečko.Projeli jsme ho a dojeli ke krásnému penzionu Grizzly..Dali jsme si pohár a pití. A opět-super obsluha,nádherná restaurace,mňam papání...A já jsem fotila a fotila... A potom zpátky na Karlovu Studánku,koupit pohledy a dlouhou cestou domů..Bylo už dost hodin.Tady už jsem nefotila,došly baterky ve foťáku..Tak třeba někdy příště.. Jeseníky jsou mojí srdeční záležitostí a budu se em pořád ráda vracet...

1 komentář:

  1. Prošla jsem si Tvoje příspěvky, které jsem neviděla a musím říci, že si kráásně výletuješ. No a já prostřednictvím Tvých fotek jsem si zavýletovala taky :-).
    Pohodové srpnové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat