pondělí 19. srpna 2019

Hody KOjetín 18.8.2019-3.část

Po odpolední siestě u Pavla doma ,kdy už přijeli i naši mladí dospěláci/chyběl jen Tom,který měl jiný nedělní program/,jsme se vrátili na náměstí.Mlaďošci se šli podívat na stánky.Dostala jsem 2 medová srdíčka-od Adélky s Patrikem "Mamince" a od Lucky s Peťou "Babičce"/budu babička za několik měsíců/ Začínal koncert ANNy.K.Překvapilo mě,jak je malinká-výškou asi jak naše ADélka. Ale zpívala suprově!Celé náměstí poslouchalo a někteří zpívali s ní. Z koncertu jsme odjeli do hospody NA hrázi,kde hrála živá hudba k poslechu.Dali jsme si pohár,někteří palačinky a Patrik jídlo. Šly jsme se s Luckou podívat na nové dětské hřiště kousek opodál. Za hřištěm je velký rybník Bylo už dost hodin,tak jsme se rozloučili a rozjeli se do svých domovů...Byl to krásný víkend,plný kulturních zážitků a krásných setkání. Lásko-děkuju!!!

1 komentář:

  1. Jéé Zdeni , na koncertě Anny K. jsem byla taky. Byla jsem na levé straně , jak je ten smrk ( dělal dobrý stín). Śkoda, že jsem nevěděla ,že jsi tak blízko .
    Anna zpívala suprově. Doufám, že příští rok bude taky prima koncert.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat