středa 8. ledna 2020

Jako za starých časů...

Včera jsem měla milou návštěvu.Přišla Danča a Bětuška.Bohužel,dnes bez Standy,ten je služebně pryč.Jejich rodina je jedna z těch,kteří dostávají u nás Ježíška-a od nich zase jiné dárečky přijdou k nám..Bětuška tu měla tentokrát 4 balíčky-k svátku,narozeninám,k Mikuláši i Vánocům. Danča ví vždycky,čím mě potěší.Dostala jsem krásné vánoční ozdoby na stromeček,taky zvoneček-andílka...No,ale obr radost mi udělala krásnou knížkou.Jmenuje se Babiččin vánoční balíček naplněný vánočním tvořením ,autorka Klára Trnková.Jsou tu volné listy s krásnými prvorepublikovými obrázky na vystřihování a tvoření...Nádhera! Věřím tomu,že ke svému tvoření využiju všecko beze zbytku!! Hašounci-moc děkuju!!!Mám Vás ráda!

3 komentáře:

  1. Dostala jsi opravdu krásné milé dárky.
    Hezký den, Zdeni!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké dárečky. Ilustrátorku Kláru Trnkovou mám taky ráda.
    Přeji příjemné lednové dny. Marta

    OdpovědětVymazat