neděle 19. ledna 2020

V Michalově 19.1.2020

Městský park Michalov v Přerově-další místo,které jaksi patří do mého života.. Když jsem byla malá a jezdila do Přerova k tetě na prázdniny,Michalov býval častým cílem naší vycházky..Mám v paměti,že jednou jsem ve zdejším jezírku uviděla živou užovku obojkovou a v momentě jsem přistála tetě na klíně.... Rostla jsem,skončilo dětství a já jsem začala navštěvovat přerovskou "Zemědělku",která sídlí za Michalovem.Většinou jsem jezdila HHD,ale mockrát jsem šla přes park pěšky-do školy i zpátky.. Po meturitě jsem vedla ještě v Přerově pionýry a zase byl MIchalov cílem našich vycházek /oddíl byl zaměřený na přírodu/. Pak jsem tu strašně dlouho nebyla-asi až vloni jsem jím prošla s Lidunkou,která si koupila byt v areálu školy.Michalov procházel několik let velkou rekonstrukcí.A já jsem si říkala,že se sem někdy musím zase vrátit a zavzpomínat si...Stalo se tak dnes po obědě,kdy jsem vytáhla dceru s přítelem-jeli jsme do Přerova na nákup a moje přání projít se parkem bylo vyslyšeno/tímto jim děkuji/.I když jsme ho neprošli celý,vycházku jsem si pořádně vychutnala.a chodila a fotila a vzpomínala...Teta se strýcem už jsou dávno v nebíčku,ze školy už jsem venku taky pěknou řádku let..A Michalov je tu pořád-krásně upravený a plný vzpomínek...A věřím tomu,že se tu brzy vrátím-asi hned na jaře..Uvidíme..

Žádné komentáře:

Okomentovat