sobota 25. ledna 2020

Okolo vesnice 25.1.2020

Sobotní odpoledne.Přijela Iveta s Honzíkem.Už o jejich poslední návštěvě u nás jsme si slíbili,že se půjdem projít okolo vesnice. Vzali jsme to přes místní hřbitov,kde jsem dědovi/zítra je to 42 let,co zemřel/ zapálila svíčku..Pak jsme to vzali polní cestou,kolem zahrad/už jsem tu opravdu několik let nešla/,je tady hodně nových chat,upravené zahrady...Kolem místního lesíku Gryngle /dokonce ještě rostou houby/ a zpátky kolem hřiště a ulicí s novými domy zpátky...Super vycházka na sobotní odpoledne. Příště si dáme kolečko na druhou stranu Vsi/myslím tím naší Staré Vsi/.... Bože,jak já tu naši vesničku miluju!

2 komentáře:

  1. Zdenka, krásna prechádzka, určite by som si aj ja prišla na svoje :-)
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda jsem se s Tebou prošla. Prohlédla jsem si předchozí příspěvěky, které jsem neviděla. Bezva !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat