sobota 16. srpna 2014

A zase peču...

Musím se přiznat,že peču skoro pořád a ráda(stejně ráda i vařím,štupuju ponožky,přišívám knoflíky a obšívám ručně dírky!)Ale s tím pečením to nebylo tak žhavý od začátku,až posledních pár let,kdy děcka zatoužily po domácích koláčích...
A peču podle nálady,podle času a hlavně podle toho,jak mám momentálně hluboko do kapsy.a jsou dny,kdy to vůbec není lehké.to pak improvizuju-třeba místo mléka dám do koláče jogurt.,který zbyl v ledničce......nebo místo oříšků ovesné vločky,místo rozinek bezinky...a ještě se nestalo,že bychom
něco nesnědli.
dneska jsem dělala koláč-rychlý jabkový-2 plechy-jeden nám a 1 beru zítra do Kojetína. tady je recept:
4 vejce,
25 dkg cukru,1/2 prášku do pečiva,
2 dkg kakaa,15 dkg polohrubé mouky,
25 dkg nastrouhaných jablek.
,100 ml oleje,200 ml mléka.

vše se smíchá a vylije na plech,peče se na 170 stupních asi 20 minut.po upečení se může potřít marmeládou,já jsem dělala speciální krém-1 zakysaná smetana se smíchá s 1 celou rozpuštěnou(ve vodní lázni)čokoládou na vaření.a posypala jsem to celé mletými ořechy.

dobrou chuť!!

Žádné komentáře:

Okomentovat