pondělí 25. srpna 2014

Prázdninové putování po VLASTECH ČESKÝCH

Ahojte moji milí,
dnes se musím podělit o svoje zážitky z víkendového cestování...Původně byly naším cílem Pekelné doly u Velenic-no,nakonec jsme toho projeli mnohem víc...a bylo to SUPER!!!
Vyjeli jsme na motorkách v pátek v poledne z Kojetína,směrem přes Prostějov,Konici,Svitavy,Litomyšl..s několika zastávkami..Na noc jsme se ubytovali v kempu Hamr na jezeře u Máchova jezera..Nádherná příroda,krásné ubytování a taky skvělé občerstvení.
Tak tady jsme chytali záchvat smíchu...

Ráno jsme se chtěli podívat na Bezděz,ale nevyšlo to-byla tam nějaká akce..Hrady.cz-a my jsme pokračovali směrem na Pekelné doly.Bylo to tu pěkný-skály-teda ve skalách     posezení s občerstvením(až na obsluhu jedné ze servírek-ta tu snad pracuje za trest)...Ty domečky všude okolo-dřevěnice...nádhera(bohužel,nemám nafoceno)
Ty skály byly něco nádherného-pro mě,kde u nás jsou samé rovinky,semtam kopeček(prostě naše Haná)
Z Pekelných dolů jsme to projeli do Kutné Hory,navštívili jsme Sedlec-Kostnici.A opět plno zážitků!!


Některé fotky jsou méně kvalitní(kvůli umělému osvětlení)


Z K.H.jsme se vydali do Jižních Čech,konkrétně do     kempu Oáza ve Staňkově-je to kousek od Chlumu u Třeboně.tentokrát jsme nespali v chatce,ale v karavanu.a byl pěkně vybavený..opět-krásná příroda,super občerstvení a vůbec služby  taky..

Na této poslední fotce jsou Irenka a Pepíno-švagrová se švagrem..
Tady jsme přespali a ráno jsme vyrazili domů-teda ještě jsme měli pár zastávek.Ta nejkrásnější byla v Jindřichově hradci.Nádherné město,historické náměstí,a ten hrad a zámek-to nemá chybu!!jedním slovem-NÁDHERA!!!všem vřele doporučuju!!Na prohlídce jsme měli skvělou průvodkyni..

Po prohlídce jsme si dali oběd-restaurace U Bílé paní a pokračovali jsme v cestě-tentokrát ještě s jednou zastávkou-v Selské hospodě nedaleko Znojma..
nádherná stylová hospůdka s příjemnou obsluhou.a dělají tu super poháry!!



Celé víkendové putování bylo pro mě pohlazením po duši..S mými blízkými,které mám ráda...na krásných místech(už teď vím,že se sem jednou vrátím).Škoda jen,že jsme měli tak málo času...
Moje sbírky se rozrostly o další exponáty:
Ale hlavně mám srdíčko plné krásných zážitků-opravdu na tento výlet budu vzpomínat celý život...(a zase jsem si uvědomila,že mám chlapa,který mě miluje a na kterého se vždy můžu spolehnout...)

a jedna fotka z výletu pro zasmání:(můj miláček jako BABA JAGA)
to byste museli slyšet ty průpovídky..mám z nich záchvaty smíchu ještě dnes-a jak se znám,budu je mít ještě dlouhooo).



Pro dnešek snad už stačilo...
Tak všem DOBROU NOC.


Vaše Zdena

Žádné komentáře:

Okomentovat