středa 31. prosince 2014

Poslední..

...den letošního roku..
Tak jsem si chvilku sedla k pc(malá přestávka při chystání sobotní zabíjačky) a trošku bilancuju.Když si seřadím letošní PRO a PROTI,tak  převládá PRO..Myslím,že tento rok byl u nás doma opravdu plný kladných zážitků..kdybych ho měla klasifikovat,bych mu dala asi CHVALITEBNÝ.Nějaké věci se nepovedly dle mých představ,ale třeba to dotáhnem v tom následujícím roku.
Pro mě je důležité,že po x letech jsem konečně šťastně rozvedená.A že mám přítele,který má rád mě i moje děti-a my máme rádi jeho..
Podařilo se nám udělat spoustu práce u nás na domě a taky na chatě..Ještě to není všecko dokonalý,ale už se to snad blíží k závěru.
No,a největší radost mám ze svých dětí.Jak jinak.Už se začínají chovat jak dospělí(i když někdy s nimi mlátí pořádně puberta).Měla jsem strach,jak Adélka zvládne internát,když je takový MAMINČÁK,ale dopadlo to skvěle,má tam kamarádky,taky poznává konečně městský způsob života,kdy ji nikdo nedrží za ručičku.Ve škole je spokojená a učení ji jde velice dobře-nad moje očekávání...
Tom-dospěl,oslavil 18.narozky.udělal řidičák na traktor,má už 2 svářečáky.a momentálně dělá řidičák B a C a taky začne 3.svářečák.v červnu ho čeká státní učňovská zkouška.Nemám strach,že by ji neudělal.A pracovní místo má slíbené.
Jediné,co mi tento rok pošramotilo moji dušičku,je to,že mi odešlo pár  lidiček do nebíčka..Z rodiny ,ale i známých a 2 kamarádky..zbyly tu po nich malé děti.Někdy je ten život krutý..
Každý rok o Vánocích si říkám,jen ať se tu příště zase všichni sejdem.Moje rodina je pro mě všecko na světě.I moji kamarádi a kamarádky.Těch opravdových mám jen několik,o to ale si jejich přátelství cením.Hlavně HAŠOUNCI-kamarádka Danča s přítelem a malou Bětuškou,pak Jaruška,holky z Fleru z okolí Holešova(máme svůj super klub!!),všichni v OSEVě-bez jejich srandiček by ten život byl opravdu smutný!!(pan Boháček,to je ptáček!!).A taky mám ráda Vás všecky,co máte super blogy a se kterými si můžu psát.
Přeju všem krásného Silvestra a to správné vykročení do roku 2015.Snad nás budou čekat jen ty samé pěkné věci..Zdena.

Žádné komentáře:

Okomentovat