pondělí 29. prosince 2014

Povánočně...

Moji milí,konečně mám chviličku čas si sednout a psát...
Před Vánocemi-frmol,jako snad nikdy..nestíhačka.dodělávání dárků,úklid a dekorování domu,pečení,vaření atd.však to znáte.Přes Vánoce docela klídek.Letošní Ježíšek byl opravdu bohatý...strašně moc dárků.Měli jsme každý 1 dražší dárek a spoustu malých(a milých) dárečků..Největší hromada byla fakt moje.Jsem říkala,jestli si to zasloužím,prý zasloužím a nemám to řešit.tak to neřeším.Asi mě fakt mají moji blízcí rádi.A já jsem ráda,že je mám.Dostala jsem foťák,spoustu knížek,kalendáře,10 zvonečků do sbírky,nějaké peníze,krásné povlečení..no,a v neposlední řadě krásné POŘÁDNÉ boty a kalhoty na motorku..Jupí!!!Už se těším,jak na jaře vyrazíme.
Podnikli jsme několik návštěv a  výletů..Položit kytičku a zapálit svíčky svým blízkým,kteří už jsou v nebíčku.Nějak ta moje rodina vymírá-tety,strýci...lidičky tady z ulice..A dědina se mění,hlavně tu jsou noví majitelé domů..a život jde dál.
moje některé letošní dárky
nová police na zvonečky-už je plná!!

keramické obaly na kytičky a kočička z vánočního trhu(její koupí jsme přispěli na postižené děti)
plechová cedule od Danči ve vintage stylu na pověšení.Už vím,že bude mít své místo v ložnici..Danuška ví,co mě potěší...Danuš,moc dík!!!!ještě mám od ní zvoneček
perníková chaloupka-výtvor naší Adélky.je šikovná!!
náš letošní svícen

letos jsem betlém vložila mezi zvonečky-andílky..
letošní stromeček.sice řídký,ale tradičně slaměné ozdoby..
skleněná dóza od Ježíška,je v ní krmení pro venkovní ptáčky 



jsem se nějak s těmi fotkami rozjela.A tak jak každý rok,mě zase svrběly ruky z nicnedělání..tak jsem si konečně dala do rámečků svoje výšivky a už i pověsila:
no,a už i vyšila KONEČNĚ svoje znamení(už jsem se chystala strašně dlouho):
taky bude v rámečku...
tak už pro dnešek končím.Užívejte si  volných dní(kdo nemusíte do práce)se svými blízkými...brzy nashledanou!!

Žádné komentáře:

Okomentovat