čtvrtek 26. února 2015

Když ji miluješ...

...není co řešit...
Tak jsem si toto úsloví půjčila z reklamy na kofolu..A já miluju svoje děti a ony snad mě..Jsem strašně moc šťastná,že je mám..
TOM-kluk k nezaplacení!!!strašně moc mi pomáhá-prostě zastává u nás doma funkci mužské hlavy rodiny..nachystá v našem lese dřevo,zajede pro to,doma pak pořeže na cirkuli(a já mám takový strach,aby se mu nic nestalo!!).Poklidí,zatopí..a když je potřeba,i uvaří a postará se o Adélku,když nejsem doma.Samozřejmě,že má i svoje mínusy..ale těch je podstatně míň.nakonec-kdo z nás je 100-procentní?Na rozdíl od Adi je skromný-stačí mu ke spokojenosti několik maličkostí.Máme spolu krásný vztah.
A nejkrásnější je,když dojedu domů s rozřezanou pusou od zubaře a on mi nese ve své čepici plno prázdných ulit ze šneků,protože ví,že si je dávám do maximísy a později z nich budu tvořit..řekne-umyj si je,už jsem to nestihl..nasbíral jsem je,jak jsme dnes dělali dřevo..
a přijdu do ložnice a tam nový kovový domeček-lucerna-to prý,aby tomu jednomu,co už byl,nebylo smutno..a na stolku sada voňavých  čajových svíček-s vůní jablíček-protože tu vůni miluju.Šetří celý měsíc z kapesného,aby mi mohl udělat radost..Je prostě zlatý!!můj TOM..
PS:právě jsem chtěla dopsat a ve dveřích TOM a nese mi 2 ks mini polínek-mami,nachystal jsem ti něco na tvoření-dutý polínka..I proto ho tak miluju..
domečky..ten vpravo je ten nový..
maxi mísa nasbíraných ulit od šneků..

zítra dělá závěrečné zkoušky na svářečák.dva už má hotové,teď dělá  kurz na svařování autogenem..no,a v dubnu  zkoušky-autoškola B,C a v červnu závěrečné učňovské..jen se modlím,ať to všecko udělá..budu mu moc držet pěsti..

Žádné komentáře:

Okomentovat