čtvrtek 5. února 2015

Lazaret..

Tak  by se dalo nazvat momentálně naše obydlí.Řádí chřipka-nám s Adélkou se bacil vrátil a Tom už je taky marod..Ležíme-každý v jednom pokoji.Dělám jen to nejdůležitější-poklidím zoo a zalezu.zalila jsem pokojovky a myslela jsem,že nedolezu do postele.moje teplota dnes před polednem byla 39,3 stupně.Nevařím,vytahuju z mrazáku-pro takové případy mám      udělané vaničky s hotovkami..Stejně nemáme chuť na jídlo.cpeme se ovocem,pijem litry čajů..skoro pořád spíme...Ani poštu nenosím,museli to zařídit jinak.
Během posledních 3 týdnů bylo i dobře-tolik se toho událo!!
Byl nemocný Bobášek-moje psí 14leté štěstíčko..Naštěstí mu pan doktor veterinář pomohl..už je zase zdravý.Ale moc jsem se bála,že o něj přijdu.je to takový moje stvoření,co se mi pořád plantá pod nohama.Jeden z mých psích nalezenečků.
Byla jsem na pohovoru na místo-zatím nic..Když mě nevezmou,budu hledat dál.
Stala jsem se podruhé pratetkou-mému synovci a jeho přítelkyni se narodila Terezka,už mají doma Matýska,ten má přes 2 roky..
po několika týdnech jsem vlezla do svého oblíbeného bazaru a opět jsem odtamtud neodešla s prázdnou..koupila jsem si kovové kolo na kytičky

A toto mám z jiného bazárku:moje modré radůstky do jídelny
obojí mám za pár kaček..
taky jsem vyšívala:dečku s pomeranči
obrázek srdíčko
a obrázek Domečky
zatím to není oprané,naškrobené a vyžehlené...

taky jsem trošku aranžovala(co dům dal)
Se prostě nenudím,co se tvoření týče.A už se nemůžu dočkat,jak mi bude líp.Teď mě tělo neposlouchá.Přišel minulý týden nový DEKOR-jaro, tam je tolik krásných výšivek,že budu vyšívat,až se ze mě bude kouřit!!

A ještě jednu radost mám:Přišel mi balíček-knížka MÁMA od Věrušky.Přečetla jsem ji za 1 večer!!a musím říct,že předčila moje očekávání.VĚRUŠKO,MOC TI DĚKUJU!!!!
Tak já jdu zase zalehnout..potřebuju se zbavit bacilů...

1 komentář:

  1. Ahoj Zdeni, prvně Vám všem přeji brzké uzdravení !!!
    Koupila jsi si parádní věcičky. vyšívání a aranžování je supr.
    Měj se krásně . Jana

    OdpovědětVymazat