středa 17. června 2015

a zase ty kytičky

nekonečné téma,protože kytiček je spousta a pokaždé něčím novým překvapí.Včera jsem přesazovala zbytek pokojovek,už to potřebovaly..Mám jich doma kolem stovky.Zalila jsem kytičky v truhlících-na ně nenapršelo,jsou pod střechou.Jinak zahrada i dvůr byly zalité deštěm..Začínají mi konečně kvést muškáty a afrikány.Petunie kvetou už  několik týdnů..
pokojová fialka v novém kabátku
a takto mi roste zasazený zázvor v květináči,koupený normálně v zelenině.Dnes ještě budu sadit jeden-včera jsem si koupila-taky má očka,tak jsem zvědavá..
balzamína
ještě jedna
muškát
převislé muškáty na kuchyňském okně.konečně začínají kvést!!
surfínie
vysazená korýtka-petunie a nuškáty(ty ještě nekvetou)
rozkvetly první floxy.
plamének
na skalce máme momemtálně  moc žlutých kytiček
a aby té žluté nebylo málo-tak i afrikány jsou letos žluté
a tak se u nás vegetí-miláčci hlídají Adélku..No,myslím,že kdyby někdo ukradl celý obývák,tak Bobáškovi je to jedno...Ten řeže dřevo..

4 komentáře:

  1. Zdeni teda ty máš kytek , to je nádhera . Ten zázvor je prima nápad , zázvor hodně používám . Tak ho taky vrazím do hlíny :))) . Krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Zdenka, mňa tiež zaujal ten zazvor. Viem, že z očka bude rásť, ale neviem, ako to je potom s jeho použitím. Či len počkam, kým sa rozrastie koreň, alebo je na niečo aj tá vňať?
    Ty si riadna micurinka 😻

    OdpovědětVymazat
  3. Holky,já jsem si to zasadila,že to zkusím pěstovat jako pokojovku...jsem si říkala-hokus-pokus..a podařilo se.Jak bude čas,vyfotím nandarinku..jen tak jsem o Vánocích 2013 vyplivla pecku do květináče na okně...A už jsem ji musela 3x přesadit,pohnojila jsem ji a roste jak blbá.listy má až 12 cm.Ale asi ji nebudu roubovat,mám ji taky jako pokojovku...kámoška říká,že i kdybych nasadila hrábě,že pustí kořeny.jsem si na jaře dala kolíky z nějakého náhodně nastříhaného keře ,abych věděla,kde jsem zasela na zahrádce okurky.tak okurky jsem nakonec sela 3x,než vylezly,ale ty kolíky se zazelenaly..na podzim půjdou zasadit na remízek.Ať z nich vyrostou pořádné keře pro zvířátka...Jsem Mičurin...asi to mám v genech..

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Zdeni, kytičky máš nádherné. S tím zázvorem jsem na tom stejně. Já nechala kousek ležet na lince a on udělal očko, tak jsem ho šupla do květináče. jsem zvědavá co se bude dít.
    Hlídači jsou šikovní, určitě by Adélku bránili.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat