pátek 26. června 2015

pracovní den-pátek

dnes to bude bez fotek-došly baterky a už nejdou nabít,nové budou až zítra ráno.
Věděla jsem,že dnešek bude hodně náročný-všecko se musí prostě zvládnout tak,aby to do sebe zapadalo...Ale jsem už tak vycucnutá,že sebou za chvilku praštím do postele a v momentě budu tvrdá..
Budíček v 5.20 hod.Nachystat klukovi svačinu do práce.Pak honem se umýt,obléct,Wc,učesat.V 5.45 mi dovezli noviny.Budím kluka do práce.Do 6 hod skládám noviny do batohu a 2 tašek..Pak vycházím....Dnes je toho hodně-je pátekCestou mi přijde sms od švagrové-ve 4 hod odpol.dobrovolná brigáda-třešně do sudu.Tak si hned objednávám taxi do KOjetína,přece ji v tom nemůžem nechat....Doma jsem asi v 8 hod(a to jsem jen v obchodě vzala rychle  rohlíky.).Honem poklidit  domácí ZOO,napsat Adélce,co má pouklízet.Obléct se a v 8.20 vyjíždím s rodiči do FN OLomouc na vyšetření.Tu jsme hotoví asi v 10.20 hod.Potom Adélce pro vysvědčení do školy.Doma.honem uvařit guláš,douklízet,začít pakovat kuchyni na malování..Pak volá děda-potřebuju otrhat angrešt,tak všeho nechám a jdu-2 kýble..Do toho volá Pája,že už pro mě jede.Nejdřív Kroměříž-menší nákup na dovču,pak Kojetín-elektro,banka...Pája honem oběd a pak jedeme na ty třešně.Bylo nás hodně-všichni-jak u Hujerů..A bylo fato moc fajn!!O půl 8.večer jedem ke mě,cestou nákup v Albertu..Doma-musím udělat na zítra rizoto děckám.poklidit ZOO,děcka už odjíždějí na zábavu..Dodělávám přípravu na malování kuchyně,opatrně všecko dávám do prádelních košů..Rizoto je v troubě,já honem sprcha a jdu si chystat věci na dovču,ráno odjíždíme v 9 hod.Teď přišla kamarádka,jestli jsem nepadla...CO tak dřeš,mi říká..Dávám jí instrukce,jak mi má zalívat pokojovky..Hlavně nepřelít.Zahradu snad zvládnou domácí...A zkontrolovat mládež,jak mi vymalovali..


Ráno roznesu noviny,zaliju kytičky,sbalím batoh a vyrážím na Slovensko...Týden budu odpočívat.OPravdu odpočívat...Pak to začne nanovo-kolotoč...
PS:A nejlepší je,že tu je někdo,kdo si o mě myslí,že jsem zhnilá..Asi i ty moje klouby mě bolí z té lenosti...Takových dní mám víc,ale dnes to bylo opravdu úplně narvané..Nakonec jsem všecko zvládla..
Tak dobrou noc!!týden tu nebudu.

4 komentáře:

  1. Zdeni, dovču zaslúžiš a aj potrebuješ!
    Vypni a oddychuj!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdeni, tak to byl fofr.
    Přeji Ti krásnou dovolenou a užij si jí.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. ...bylo by po mě- tohle absolvovat.... Jsi fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat