pátek 31. července 2015

Co s volným pátkem?

Dnes jsem měla jít do práce..Změna-jdu až zítra.
Ráno jsem roznesla noviny-v pátek jich je hodně...poklidila svoje zoo,zašla pro menší nákup.Dala jsem si kafíčko-bez toho svého ranního se ani nehnu..Mám nízký tlak,tak ho potřebuju každé ráno.
Otrhala jsem rajčata a okurky,vyplela zeleninový záhon.Pověsila oprané prádlo.Zašla jsem si k našim na zemáky a na trnky .
Udělala jsem kvasnicovou polévku a žemlovku-vyjímečně nám zůstaly rohlíky,jabka mám od sousedky..
Upekla jsem maso a uvařila zemáky,protože chlapi mi žemlovku nesní..A k tomu salát-rajskookurkový.
Upekla jsem trnkový kynutý koláč s posypkou
mňam!!
Dala jsem se do nakládání okurek,moc jich není-nevadí,loňských mám ještě asi 30 sklenic.Bude,co bude.
Nastrouhala jsem rohlíky,co mi donesla kamarádka
Umyla jsem nádobí,uklidila celou kuchyň..Teď si dávám svoje odpolední kafíčko,pak půjdu chvilku na dvůr natírat(zachraňuju jeden poklad! a až bude hotový,tak o něm napíšu) a v 18 hod valíme vyorat  a posbírat poslední 3 řádky zemáků..a to bych měla vyžehlit,umýt okna ,uklidit ve sklepě a na půdě...Asi se po neděli s děckama do toho všeho pustíme.zítra valím do práce,jsou přece žně!!
Tak ten dnešní den mám o moc víc pracovní,než když jsem v práci..Večer určo sebou praštím do pelíšku a budu hned spát...
Všem přeju pěkný víkend!!

1 komentář:

  1. Uf, a povedz zas, že ničnestíhaš! V dnešný deň si toho stihla na celý týždeň, toľko navarené a napečené, zavarené uhorky, urobenástrúhanka, ach Bože, ja by som zgegla :-)))
    Prajem ti krásne žne!

    OdpovědětVymazat