pondělí 6. července 2015

Dovolená na Slovensku-část čtvrtá..

V úterý ráno jsme vyrazili.V plánu jsou Demenovské jeskyně,Chopok a možná i něco víc.
Naše první zastávka byla Zvolen-ale jen menší přestávka na občerstvení,výměnu peněz a nákupu pohledů.Na zámek jsme se nedostali.Bohužel.Aspoň jsem si ho vyfotila z náměstí.
Naše cesta pokračovala do dnešního cíle-městečka Sliač.TAdy jsme si našli super ubytování-rodinný penzion "U Satmara".Skvělá obsluha,pěkné pokoje,klídek...teráska s posezením.
Po ubytování jsme se vydali do  lázní-tady jsme teda hleděli-voda hnědá jak kafé.Ale má léčivé účinky...A už jsme se rochnili...
potom návrat na penzion,večeře..postel.padla jsem únavou...(asi z toho NICNEDĚLÁNÍ)
Ráno-Irenka(švagrová)horečka-tak lékárna(naštěstí ji prášky zabraly za 1 den).A my 3 jsme odjeli do termálů v Kováčové.
Nádherný areál,bublinkové minibazénky...Tady jsem se spálila na sluníčku,když jsem usnula na lehátku.Byli jsme tu do pozdního odpoledne.
Cestou zpátky jsme se stavili v Horseku-je to dědinka s krásným dřevěným kostelem,zapsaným v dědictví UNESCO.Bohužel,už byl dnes zavřený.Ale i tak -zvenku je krásný
A naproti kostela stojí i dřevěná  kaple
A ještě jedna krásná chaloupka-tu jsem si musela vyfotit

Pak už jen návrat na penzion,večeře...Naštěstí Ireně už je líp,tak po večeři se jdeme projít po Sliači

A pak pomaloučku do hajan,,,ráno nás čeká další putování.

1 komentář:

1. Zdeni, prečítala som si všetky časti. Som rada, že sa ti u nás , na Slovensku, páčilo. A s tou únavou je to asi tak - myslíš, že na dovolenke si oddýchneš, ale to by si musela sedieť doma. Ak sa vyberieš čosi pozrieť, potrebuješ oddych po dovolenke :-)